شنبه ۱۱ آذر ۰۲ ۰۹:۲۸ ۹ بازديد
محیطهای اداری دومین مکانی هستند که پس از خانه بیشترین زمان خود را در آنها میگذرانیم. اگر در زمان چیدمان و طراحی این فضاها به عملکرد هر بخش و نیازهای آن توجه نکنیم، کار در آنها باعث تشویش ذهنی کاربران خواهد شد. رعایت سیرکولاسیون فضای اداری برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی است.
ما در مقالهای به صورت مجزا پاسخ دادیم که سیرکولاسیون اداری چیست و آن را چطور باید در محیط کار خود رعایت کنید؟ برای پاسخ این سوال تا انتها همراه ما باشد... .
- ۰ ۰
- ۰ نظر