پارتیشن اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

۸ بازديد

امروزه بیشتر از گذشته ظاهر محیط کار برای اکثر شرکت‌ها اهمیت پیدا کرده است. بدون توجه به این‌که چه کسب‌وکاری دارید، محیط کار نقش یک قطب مرکزی را برای تمام سازمان شما ایفا می‌کند و ظاهر آن مهم است. چه در حوزه طراحی گرافیک کار کنید یا مهندسی، ظاهر خوب شرکتتان به محیط اداره‌تان جان می‌بخشد.

اما باید دقت کنید اداره‌ای که شیک باشد اما به‌اندازه کافی کاربردی نیست، به موفقیت نمی‌رسد. محیط کاری که پر از وسایل عجیب و غریب و با ظاهری چشمگیر است اما فضای کافی ندارد تا کارمندان وظیفه‌شان را به‌صورت کارآمد انجام دهند، مسیر خود را اشتباه می‌رود.

بعضی از الزامی‌ترین ویژگی‌های اداره‌های مدرن فضای کار اشتراکی، اتاق جلسات خصوصی و البته میزهای کاری جداگانه است. اما چطور می‌توان فضای کار اشتراکی شلوغ با مناطقی داشت که حریم خصوصی در آن‌ها رعایت شده باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید به سوال پارتیشن اداری چیست و کاربرد آن جواب دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید... .

معرفی 5 ایزو و استاندارد بین المللی فضای اداری

۸ بازديد

رعایت استاندارد بین ‌المللی فضای اداری یکی از الزامات محیط کار است که موجب رفاه حال کارمندان می‌شود. طبق عملکرد سازمان بهداشت جهانی که هر سال روز جهانی بهداشت را گرمی می‌دارد، بسیاری از مشکلات روانی و ناهنجاری‌های مربوط به استرس، نگرانی بزرگی برای سلامت و بزرگترین علت مرگ زودهنگام هستند.

افسردگی به ‌خاطر عوامل پیچیده اجتماعی، روانی و بیولوژیکی رخ می‌دهد و اغلب ناملایمات زندگی مانند بیکاری، سوگ از دست دادن یا آسیب‌های روانی موجب ایجاد این اختلال می‌شوند.

بعضی از ریشه‌های افسردگی مربوط به شرایط زندگی و کار هستند. برای مثال محیط کار یکی از عوامل تعیین‌کننده سلامتی است و تاثیر چشمگیری روی خلق‌و‌خوی کارمندان دارد... .

میزان فضای استاندارد اداری چیست؟

۶ بازديد

زمانی که دنبال یک اداره جدید هستید، یکی از اولین چیزهایی که باید به آن دقت کنید میانگین استاندارد فضای کاری یا اندازه محیط مورد نظر است. چیدمان، مبلمان، ترتیب صندلی‌ها و.... هیچ‌کدام تا زمانی که ندانید وسعت فضایتان باید چقدر باشد، اهمیت ندارند.

به‌هرحال، اندازه اداره شما یکی از چیزهایی است که بدون متحمل شدن هزینه‌های هنگفت امکان تغییر آن را ندارید. اما شاید از خود بپرسید میزان فضای استاندارد اداری چقدر است و واقعا به چه مقدار فضا نیاز دارید؟

این سوال واقعا پیچیده است و نمی‌توان رقم دقیق یا فرمول مشخصی برای آن ذکر کرد. اما می‌توانیم توضیح دهیم که زمان پاسخ به این سوال باید به چه چیزهایی دقت کنید.

تنها باید به نکاتی که در این مطلب می‌گوییم دقت کنید. چون اگر فضای شما بیش از حد کوچک باشد، رشد کسب‌وکارتان با مشکل روبرو خواهد شد. از طرفی اگر بیش از حد بزرگ باشد، به خودتان هزینه‌های غیرضروری را تحمیل خواهید کرد.

پس تا انتها برای آگاهی از مفهوم میانگین فضای کاری و میزان فضای استاندارد اداری همراه ما باشید... .

بررسی تاثیر دکوراسیون اداری بر فروش و مشتری

۸ بازديد

خوب کار کردن ضمانتی برای جذب مشتری نیست و دیر یا زود متوجه خواهید شد که تنها استعداد داشتن یا خلاق بودن باعث موفقیت نمی‌شود. هر چند داشتن مهارت و دانش می‌تواند یک عامل مثبت در کسب‌و‌کار باشد، اما تاثیر دکوراسیون اداری بر فروش را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

مشتری خواه در اداره‌ای فیزیکی با شما ملاقات کند، خواه از طریق تماس‌ تصویری در اسکایپ با یکدیگر ارتباط داشته باشید، فضای کاری نقش مهمی را در فروش محصول یا ارئه خدماتتان ایفا خواهد کرد.

اغلب مردم از چنین عامل مهمی غفلت می‌کنند و نمی‌دانند که مشتری به ظاهر توجه می‌کند و حسی را که باید دریافت کند از آن فضا خواهد گرفت. اگر از دید مشتری به قضیه نگاه کنیم، او می‌خواهد کارش به‌درستی انجام شود و چنین چیزی تا حدودی صحیح است... .

اصول طراحی محیط اداری مدرن که باید بدانید!

۷ بازديد

رنگ، نور، فضای باز و دکوراسیون در میان سایر اصول طراحی محیط اداری مدرن می‌توانند بعضی ویژگی‌های مهم اداره‌های مدرن باشند.

در دنیای امروزی محیط‌های اداری دیگر تنها به تعداد کارمندان متکی نیستند، بلکه توجه زیادی به سازگاری کارمندان برای بهبود کار، ماندن بر سر کار، خلاقیت و البته افزایش بهره‌وری دارند.

بسیاری از شرکت‌ها این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند که «کارمند سالم، کارمند راضی است» و بر این اساس، در طراحی اداره‌های مدرن به نیاز و عکس‌العمل کاربران باید توجه کرد... .

تفاوت میز عسلی و میز جلومبلی چیست؟ و کدام یک مناسب من است؟

۱۰ بازديد

الا که تفاوت میز عسلی و میز جلومبلی را متوجه شدید، باید بگوییم بین این دو میز شباهت‌هایی نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال، از هر دو میز در اتاق نشیمن و برای بهبود دکوراسیون اتاق استفاده می‌کنند. از طرفی هر دو می‌توانند ظاهر مبلمان فضای شما را تکمیل کنند. بعضی از میزهای عسلی و جلومبلی کشو دارند که در آن می‌توانید چیزهای مختلفی را قرار دهید.

علاوه بر این، اطراف بسیاری از انواع جنس میز عسلی و جلومبلی می‌توانید صندلی‌های کوچکی را قرار دهید. به کمک این صندلی‌ها می‌توانید ظرفیت نشستن در اتاق نشیمن خود را افزایش دهید. برای آشنایی بیشتر با این میزها به مقاله راهنمای خرید میز جلو مبلی مراجعه کنید... .

تفاوت بین دکوراسیون اداری مدرن یا سنتی چیست؟

۱۱ بازديد

شاید مهم‌ترین تفاوت دکوراسیون اداری مدرن یا سنتی انعطاف‌پذیری باشد. اداره‌های مدرن از نظر تغییرات در طراحی انعطاف‌پذیری دارند. این اداره‌ها با استفاده از مبلمان مینیمالیست و فضا می‌توانند به‌راحتی ظاهر خود را براساس راحتی و نظر جمعی کارمندان، تغییر دهند.

گرچه در اداره‌های سنتی چنین ویژگی دیده نمی‌شود و طراحی آن‌ها به‌نحوی است که انجام تغییرات مهم و قابل توجه سخت خواهد بود... .

6 مورد از بهترین برند های صندلی اداری

۷ بازديد

صندلی‌ها اجزاء ضروری هر محیط اداری هستند که نه تنها راحتی کارمندان را فراهم می‌کنند، بلکه فضایی حرفه‌ای از اداره شما در ذهن مشتریان ایجاد می‌کنند. مبلمانی که به درستی انتخاب شده باشد می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد، روحیه کارکنان را بهبود بخشد و جذابیت زیبایی شناسی فضای کار شما را افزایش دهد. با این حال، با گزینه‌های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، معرفی بهترین برند صندلی اداری می‌تواند بسیار دشوار باشد.

اما در این مطلب شما را به 6 مورد از بهترین برند های صندلی اداری آشنا خواهیم کرد. با خرید از این برندها، خیال شما از کیفیت محصول راحت خواهد بود... .

راهنمای جامع انتخاب و خرید صندلی اداری

۵ بازديد

در جامعه‌ای که رقابت و فشار کاری روزبه‌روز در حال افزایش است، کارایی و بهره‌وری از اهمیت بالایی برخوردار است. فراهم کردن شرایط مناسب در یک دفتر کار یکی از مهم‌ترین اقدامات برای بهره‌وری بیشتر است. صندلی اداری یکی از اجزای اساسی محیط کار است که بر عملکرد بهتر افراد تاثیر مستقیم دارد. نکات مهمی در انتخاب و خرید صندلی اداری وجود دارد که باید به آن توجه داشت.

صندلی اداری به عنوان یک عنصر اساسی در محیط کار، نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری کارمندان دارد. صندلی مناسب، با ایجاد شرایط فیزیکی مناسب برای شما، خستگی را کاهش و در نتیجه تمرکز و توجه را افزایش می‌دهد. همچنین، ویژگی های قابل تنظیم مانند ارتفاع و زاویه صندلی، افراد را قادر می‌سازد تا موقعیت مطلوبی برای کار برقرار کنند.

5 دلیلی که نشان می‌دهد چرا باید به طراحی دکوراسیون اداری اهمیت بدهیم!

۱۴ بازديد

شاید به این موضوع توجه نکرده باشید اما طراحی داخلی دفتر کار شما به اندازه کیفیت کارتان اهمیت دارد. به این موضوع فکر کنید که اولین چیزی که توجه مشتری را در زمان ورود به محل کارتان جلب می‌کند چیست؟ احتمالا مشتریان شما به وسایل، آثار هنری و تمیزی محل کارتان توجه خواهند کرد. معمولا مراجعه‌کنندگان و کارمندان باتجربه خواهان کسب‌وکاری منظم و شیک هستند. محیط کار زیبا می‌تواند بر عملکرد و روحیه کارکنان تاثیر بگذارد. در ادامه به بررسی اهمیت طراحی دکوراسیون اداری می‌پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

 

چرا باید به دکوراسیون محیط کار خود توجه کنیم؟

دلایلی که باید به سبک دکوراسیون داخلی اداریخود توجه کنید شامل مواردی است که در ادامه شرح می‌دهیم... .