یکشنبه ۱۵ بهمن ۰۲ ۲۲:۳۴ ۸ بازديد
توجه به اصول چیدمان میز اداری در محیطهای مختلف، بهعنوان یکی از مهمترین عوامل بهبود کارایی و افزایش تمرکز در فضاهای اداری بهحساب میآید. چیدمان میز اداری علاوه بر بهبود ظاهری فضا کاری، به بهبود کیفیت کار و کاهش خستگی و استرس کارمندان هم کمک میکند.
طراحان برای رسیدن به بهترین شکل ممکن، چیدمانهای مختلف و مزایای آن را بررسی میکنند تا به طرحی برسند که بیشترین تطابق را با نیازهای کاربران دارد. هدف اصلی استفاده از سیرکولاسیون در معماری همین است.
اما چرا باید به چیدمان میز اداری توجه کرد؟
پاسخ بسیار ساده است؛ چرا که این استانداردها مزایا و فواید زیادی را به همراه دارند که برای همه کسانی که از میز اداری استفاده میکنند، جذاب خواهند بود. در ادامه چند مورد از این مزایا را بررسی میکنیم... .
- ۰ ۰
- ۰ نظر