ابعاد استاندارد کتابخانه اداری

۸ بازديد

نگهداری از اسناد

می‌دانیم که اسناد و مدارک معمولا لوازم آسیب‌پذیری محسوب می‌شوند که نیاز به نگهداری ویژه دارند. از همین رو باید آن‌ها را در فضای مناسب قرار دهیم تا هیچ خطری تهدیدشان نکند. کتابخانه اداری می‌تواند مناسب‌ترین گزینه در این زمینه باشد. شما با اطمینان خاطر می‌توانید تمام کتاب‌ها و اسناد مهم خود را در یک کتابخانه اداری، برای مدت‌زمان طولانی بایگانی کنید، بدون اینکه هیچ اتفاقی برای آن‌ها بیفتد.

ابعاد استاندارد کتابخانه اداری چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که هنگام خرید این دسته از محصولات باید به آن توجه ویژه داشته باشید، ابعاد استاندارد کتابخانه اداری است که در این مورد باید به توصیه‌های زیر عمل کنید:

تعیین محل قرارگیری کتابخانه

توصیه می‌کنیم در ابتدا محل قرارگیری کتابخانه را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید نهایی کنید. در این صورت ابعاد محصول، کاملا سازگار با محیط بوده و نتیجه دلخواهی به دست خواهد آمد... .

صندلی پشت توری چیست؟ و چه مزایا و معایبی دارد؟

۷ بازديد

از آن‌جایی که افراد زیادی ساعات طولانی از روز را صرف نشستن پشت صفحه کامپیوتر می‌کنند، اهمیت داشتن یک صندلی راحت و ارگونومیک روزانه بیشتر آشکار می‌شود. در سال‌های اخیر، نوع جدیدی از صندلی اداری به اسم صندلی اداری پشت توری یا مش محبوبیت پیدا کرده است.

بنابراین اگر قصد خرید صندلی جدید برای دفتر یا اتاق کار خود دارید، یکی از گزینه‌های موجود صندلی‌های با پشتی مشبک هستند. در این مطلب با پاسخ به سوال صندلی پشت توری چیست ، مزایای این نوع صندلی‌ها را نیز توضیح خواهیم داد. پس تا انتها همراه ما بمانید... .

اصول طراحی روف گاردن

۸ بازديد

شهرسازی فشرده و متراکم امروزی، بسیاری از فضاها و المان‌های زندگی گذشته را حذف کرده است. فضای سبز، باغ، باغچه و حیاط، از جمله این فضاها به‌شمار می‌روند که در اکثر آپارتمان‌های امروزی جایی برای آن‌ها باقی نمانده است. در چنین زمانی طراحان برای جبران نیاز افراد به فضاهای باز، به طراحی روف گاردن روی آورده‌اند.

بام سبز یا روف گاردن، در واقع نوعی باغ است که روی بام آپارتمان‌ها و منازل قرار می‌گیرد. اما از آن‌جایی که وزن بام سبز یا ریشه گیاهان و درخت‌های آن ممکن است برای استحکام ساختمان خطر آفرین باشد، باید اصول طراحی روف گاردن را رعایت کرد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا این اصول را بیشتر بشناسید... .

اصول طراحی سالن کنفرانس

۸ بازديد

ظرفیت سالن کنفراس

ظرفیت و ابعاد یکی دیگر از اصول طراحی سالن کنفرانس است. در هنگام طراحی سالن کنفرانس باید به این دو مورد توجه کنید و بر این اساس، فضا را دیزاین کنید. این نکته همچنین هنگام خرید صندلی کنفرانس و سایر تجهیزات مورد نیاز، باید مورد توجه باشد. اگر فضای کوچکی داشته باشید، باید از میز و صندلی‌های مینیمال و کوچک‌تر استفاده کنید تا استفاده بهینه‌ای از فضا داشته باشید.

استفاده درست از رنگ ها

رنگ در طراحی هر فضایی عاملی موثر است. سالن کنفرانس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولین نکته در این زمینه، توجه به رنگ سازمانی و رنگ‌های مورد استفاده در دیگر بخش‌های مجموعه است. استفاده از رنگ‌های روشن می‌تواند باعث بزرگ‌تر دیده شدن سالن کنفرانس شود؛ پس اگر با محدودیت فضا روبه‌رو هستید، توصیه می‌کنیم رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.

کاربرد پاف در دکوراسیون اداری چیست؟

۷ بازديد

شاید تا به حال دقت نکرده باشید، اما پاف‌ها را می‌توان در محیط‌های مسکونی و خانه‌ها یا حتی محیط‌های اداری استفاده کرد. کاربرد پاف در دکوراسیون به اندازه انواع دیگر مبلمان خواهد بود و حتی می‌توان برای کاربردهایی به غیر از نشیمن از آن استفاده کرد، همین موضوعات باعث شده‌اند تا کاربرد پاف‌ها بسیار گسترده باشد. در این مقاله اما سعی داریم بیش‌تر به موضوع کاربرد پاف در دکوراسیون اداری بپردازیم؛ چرا که این موضوع کم‌تر موردتوجه خریدان قرار می‌گیرد. این در حالی است که می‌توان از انواع پاف‌ها برای دکوراسیون‌های اداری استفاده کرد.

 

پاف و تاریخچه آن

شاید به نظرتان عجیب باشد، اما پاف‌ها در دسته محصولاتی نیستند که در سال‌های اخیر تولید شده باشند. اگر کمی بیش‌تر در مورد این محصول مطالعه کنیم، به تاریخچه آن دست خواهیم یافت. اولین کسانی که این نوع نشیمن را طراحی و از آن استفاده می‌کردند، عثمانی‌ها بودند... .

بهترین زمان تعویض صندلی اداری

۹ بازديد

اگر مدتی روی یک صندلی اداری فرسوده کار کنید، شاهد افت چشم‌گیر بازدهی خود خواهید بود. فرسودگی لوازم اداری تاثیر به‌سزایی بر کار شما دارد. به‌علاوه، ممکن است اثر آن را بر عملکرد و خلاقیت خود ببینید. به‌همین دلیل استفاده از صندلی اداری فرسوده، به‌تدریج تمرکزتان را از بین می‌برد و حواستان را پرت می‌کند.

شاید ابتدا فکر کنید که یک صندلی ساده چه تاثیری می‌تواند بر میزان کارکردتان در محیط کار داشته باشد؟ استفاده از صندلی اداری فرسوده پیامدهای بسیاری خواهد داشت که در این مطلب به بعضی از آن‌ها می‌پردازیم. با توجه به این نکات می‌توانید زمان تعویض صندلی اداری را متوجه شوید. پس تا انتها همراه ما بمانید... .

بررسی 7 استاندارد طراحی سالن همایش و آمفی تئاتر

۷ بازديد

جالب است بدانید که از گذشته‌های دور انسان‌ها مکانی را برای برگزاری جلسات و دورهمی‌ها در نظر می‌گرفتند. در ابتدا این سالن‌ها شکل و شمایل کاملاً معمولی داشتند، اما شاهد هستیم که مرور زمان باعث شده تا این روزها سالن های همایش و آمفی‌تئاتر مدرن و متفاوتی را ببینیم. سالن هایی که با نبوغ طراحان به مرحله اجرا رسیده‌اند. در ادامه به بررسی اصول طراحی سالن همایش خواهیم پرداخت. اگر شما هم علاقه‌مند به این موضع علاقمند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

سالن همایش ، آمفی‌تئاتر و سالن اجتماعات چه تفاوتی دارند؟

تفاوت‌های سالن همایش، آمفی‌تئاتر و سالن اجتماعات می‌تواند بر اساس تعریف، کاربرد و تجهیزات آن‌ها متفاوت باشد. سالن همایش عموماً برای برگزاری کنفرانس‌ها، نشست‌های عمومی و اجتماعات بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. این سالن‌ها معمولاً با تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته، میز و صندلی برای سخنرانان و تکنسین‌ها و سیستم روشنایی مناسب برای نمایش تصاویر همراه هستند... .

افزایش بهره وری کارمندان با دکوراسیون محیط

۴ بازديد

طراحی اداره تاثیر به‌سزایی روی عملکرد کارمندان شما و همچنین حس و حال آن‌ها زمان ورود به محیط کارشان دارد. آیا آن‌ها احساس انگیزه می‌کنند یا خستگی و کسل بودن؟ آیا احساسی شبیه به یک مراجعه‌کننده و مهمان دارند یا احساس تعلق داشتن به محیط می‌کنند؟ جواب این سوال‌ها، اطلاعات زیادی در مورد هر فضای کار به ما می‌دهد.

طراحی شما باید باعث شود کارمندانتان حس کنند که به نیازهایشان رسیدگی می‌شود و به موفقیت آن‌ها کمک می‌کنید. در حقیقت، طراحی محیط کار باید تنها در مورد رسیدگی به نیازهای کارمندانتان باشد. در ادامه این مطلب تا انتها همراه ما باشید تا 5 مولفه مهم را برای افزایش بهره وری کارمندان با دکوراسیون محیط ، توضیح دهیم.

استاندارد فضای کاری چیست و چرا باید به آن اهمیت دهیم؟

۸ بازديد

طراحی یک اداره به نظر یک مفهوم ساده است. اما در واقع زمانی که به تمام چیزهایی که در محیط کار باید قرار بگیرند و فعالیت‌های روزمره‌ای که آن‌جا انجام می‌شود فکر می‌کنیم، پیچیده بودن این طراحی مشخص می‌شود. به‌عنوان مثال یکی از مواردی که باید رعایت کرد استاندارد محیط اداری است.

 اگر این اصطلاح برایتان آشنا نیست، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا استاندارد فضای کاری را توضیح دهیم... .

آیا صندلی کانتر و بار باهم تفاوت دارند؟

۷ بازديد

مردم اغلب صندلی‌های بار رستوران را با صندلی‌های کانتر اشتباه می‌گیرند، به این دلیل که دو صندلی مورد نظر در مکان و زمینه یکسان استفاده می‌شوند. در‌حالی که صندلی کانتر و بار با یکدیگر فرق دارند.

ارتفاع تفاوت اصلی آن‌ها است. همچنین در نوع کاربرد با یکدیگر فرق دارند. تشخیص تفاوت‌های این دو صندلی کار سختی است، به‌همین علت مردم آن‌ها را به جای یکدیگر به اشتباه خریداری می‌کنند و بعد از آن متوجه می‌شوند که صندلی مورد نظر با نیازهایشان مطابقت ندارد.

بنابراین در ادامه این مطلب به بررسی تفاوت صندلی کانتر و بار می‌پردازیم، تا انتها با ما باشید... .