میزان فضای استاندارد اداری چیست؟

۷ بازديد

زمانی که دنبال یک اداره جدید هستید، یکی از اولین چیزهایی که باید به آن دقت کنید میانگین استاندارد فضای کاری یا اندازه محیط مورد نظر است. چیدمان، مبلمان، ترتیب صندلی‌ها و.... هیچ‌کدام تا زمانی که ندانید وسعت فضایتان باید چقدر باشد، اهمیت ندارند.

به‌هرحال، اندازه اداره شما یکی از چیزهایی است که بدون متحمل شدن هزینه‌های هنگفت امکان تغییر آن را ندارید. اما شاید از خود بپرسید میزان فضای استاندارد اداری چقدر است و واقعا به چه مقدار فضا نیاز دارید؟

این سوال واقعا پیچیده است و نمی‌توان رقم دقیق یا فرمول مشخصی برای آن ذکر کرد. اما می‌توانیم توضیح دهیم که زمان پاسخ به این سوال باید به چه چیزهایی دقت کنید.

تنها باید به نکاتی که در این مطلب می‌گوییم دقت کنید. چون اگر فضای شما بیش از حد کوچک باشد، رشد کسب‌وکارتان با مشکل روبرو خواهد شد. از طرفی اگر بیش از حد بزرگ باشد، به خودتان هزینه‌های غیرضروری را تحمیل خواهید کرد.

پس تا انتها برای آگاهی از مفهوم میانگین فضای کاری و میزان فضای استاندارد اداری همراه ما باشید... .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.